marți, 10 noiembrie 2009

Măturător de praf de stele...

Astăzi a plouat aproape toata ziua. La un moment dat, chiar a turnat cu galeata. Asa a vrut Dumnezeu, în ziua în care l-a chemat la El pe Lăscărică. După trei săptămâni de chinuri, timp în care medicii s-au dovedit neputincioşi, Gheorghe Dinică a părăsit lumea pe care a iubit-o pentru a se întâlni, acolo în ceruri, cu prietenul său Ştefan Iordache. Deşi ar fi multe alte lucruri de spus despre ce se întâmplă în această ţară, mi-e greu să o fac în astfel de momente. Las tăcerea să se aşterne peste scena vieţii noastre, pentru a înţelege sensul versurilor unui cântec atât de drag lui Gheorghe Dinică:
Sunt vagabondul vieţii mele
Ca într-un film cu Raj Kapoor
Măturător de praf de stele
Şi cusurgiu fără cusur

Iar când adorm spre dimineaţă
Îmi reproşez de la început
Că n-am luat totul de la viaţă
Şi nu i-am dat cât aş fi vrut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu