vineri, 7 ianuarie 2011

Trăiască capitalismul românesc!

Luni, 3 ianuarie. Prima zi a săptămânii. Pardon, ziua a doua după ultimele invenţii ale Bisericii Ortodoxe Române. În clădirea în care mi-am găsit de lucru, una cu opt etaje, trei-patru rătăciţi. Îmi zic:„E prea devreme, e abia opt şi jumătate“. La prânz e la fel, iar când să plec acasă, nici ţipenie de om. A doua zi, poate a treia după BOR, mai apar doi-trei bugetari ai Consiliului judeţean, dar nimic nu schimbă impresia generală: oamenii încă se mai dreg după sarmaua, chifteaua, cârnaţul şi piftia de la Revelion. Miercuri, atmosfera se mai înviorează, în sensul că două doamne şi trei domni întreabă portarul dacă ştie cât ţine programul de sărbători al bugetarilor. Joi, văd câteva feţe cunoscute şi-mi zic: gata cu boieria, la treabă fraţilor. Pe dracu, vineri a fost Sfântul Ion şi un relaş total. Abia de luni sau de duminică, depinde de calendarul după care te iei, sper să-mi văd vecinii din nou la treabă.
Dar nu pentru prea mult timp. Peste trei luni vin Floriile, Sf. Gheorghe şi Paştele. Trăiască capitalismul românesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu